نگاه رضوی

اگر دانشجو و یا هنرجوی آموزشگاهای هنری یا انجمن سینمای جوانان ایران هستید این جشنواره ایست که می توانید در آن شرکت کنید.

جشنواره دانشجویی نگاه رضوی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر تهران برگزار می شود و همانطور که از عنوان آن مشخص است یک جشنواره موضوعی با محوریت امام رضا(ع) است.اما بنظر نمی آید صرفا پذیرای آثاری باشد که مستقیما به زندگی و روایات منسوب به آن حضرت بپردازد.آنطور که از فراخوان نه چندان واضح این جشنواره بر می آید، کلیه آثاری که به نحوی به سبک زندگی اسلامی بپردازند می توانند درخواست حضور در این جشنواره را داشته باشند.

این جشنواره در بخشهای مختلف فیلم ، عکس ، کلیپ و البته فیلمنامه فقط تا 12 مهر 94 پذیرای آثار هنرمندان دانشجو می باشد.آنگونه که از اطلاعیه های سایت جشنواره بنظر می آید گویا این تاریخ تمدید نخواهد شد.

ثبت نام در این جشنواره از طریق سایت آن امکانپذیز است اما متاسفانه فیلمنامه ها را بایدبصورت پرینت شده به همراه فایل آن بر روی لوح فشرده به آدرس جشنواره پست نمایید.

جوایز جشنواره برای رتبه های برتر سکه بهار آزادی و سفر به مشهد مقدس می باشد.

لازم به ذکر است که برای شرکت در این جشنواره ارائه تصویر کارت دانشجویی یا هنرجویی الزامیست.پیشنهاد می شود فرم فراخوان را با دقت مطالعه نمایید.


فرم فراخوان جشنواره دانشجویی نگاه رضوی


برای مشاهده سایت جشنواره نگاه رضوی روی تصویر زیر کلیک کنید.


نگاه رضوی-فیلم نوشت